Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata (5741 Kétegyháza, Fő tér 9.) mint kedvezményezett sikeres pályázatot nyújtott be a Magyarország Kormánya által kiírt Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez címen, KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 azonosítószámmal - a közigazgatás adminisztratív terheinek csökkentését célzó projektek megvalósítására.
Önkormányzatunk célja egy olyan naprakész információs rendszer kialakítása volt, amely egyrészt a központilag fejlesztett , felügyelt és utánkövetett szoftverekre , másrészt a mai kornak megfelelő hardverekre épül. Önkormányzatunk szakmailag elkülönített csoportokra osztható fel , melyek igyekeznek kiszolgálni Ügyfeleinket. A fejlesztés célcsoportja gyakorlatilag maga az ügyféli kör, de emellett a mindennapi hivatali munkát segítő alkalmazásokat is tudjuk használni.
Első körben a hardverek beszerzése és üzembe helyezése történt meg. 10 db. MS munkaállomás, 10 db. Monitor, 1 db. Switch eszköz, 2 db. MS Windows Laptop és 12 db kártyaleolvasó került beállításra. Ez idő alatt a felhasználó munkatársak oktatásban részesültek, majd tesztelést követően megkezdődött a programok használata.
Az ASP program nyújtotta technológia lehetőségeivel élve, a hivatali adminisztrációs munka minőségi színvonal emelését értük el. Az átláthatóság növelése mellett naprakész adatokkal tudunk szolgálni, emellett az adórendszer korszerűsítésével gyors, pontos információt tudunk nyújtani az adóztatással kapcsolatos tudnivalókról.
A beruházás összköltsége 7.000.000. Ft volt amelyből, a a Magyar Kormány által nyújtott támogatás összege 100 %-os volt.