Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Békés - Manifest Kft. és Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata között megkötött megállapodás alapján, Társaságunk a lakosság hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos bejelentéseinek intézése, panaszainak kivizsgálása, orvoslása és a közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás biztosítása érdekében, kihelyezett ügyfélszolgálati irodát létesít 2014. július 01. napjától a Polgármesteri Hivatal régi épületének 1-es számú irodájában. Az ügyfélszolgálati munkatársaink minden páratlan héten, (szerdán) 10.00 -12.00 óráig várják az ügyfeleket. Az első ügyfélszolgálati nap 2014. július 2.
A helyben intézhető ügyek: a közszolgáltatással kapcsolatos reklamációk, a tulajdonosváltozás bejelentése, a lakatlan ingatlan bejelentése és annak igazolási lehetősége, az eltérő űrtartalom (heti általános mennyiségnél nagyobb) változási igény kérelme, arra vonatkozólag a szerződés megkötése, hulladékgazdálkodási díjfizetési csekkek pótlása megrongálódás esetén
A helyben nem intézhető ügyek: az egyedi kérelmek, részletfizetési megállapodások, a közszolgáltatás ellátásával kapcsolatos változtatási javaslatok
Kérjük, hogy ügyintézéshez hozza magával az első számlán szereplő ügyfél azonosító számát, az ügyintézés megkönnyítése érdekében.
Társaságunk elérhetőségei az alábbiak:
Székhely: 5746 Kunágota, Rákóczi u.9. Telefon: 06-68-430-000
Iroda: 5600 Békéscsaba, Bartók Béla út 56/2 Telefon:06-66-527-181
Honlap: www.bekesmanifest.hu Központi ügyfélszolgálat: 06-66-447-150
Díjelszámolás, számlázás:06-66-527-182 Szállítással kapcsolatos reklamációk:06-66-432-169
Békés-Manifest Nonprofit Kft