Pályázati felhívás Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata a Kétegyházi Táncsics Mihály Művelődési Ház intézményvezetői munkakörének betöltésére
Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet (a továbbiakban: EMMI r.) alapján pályázatot hirdet a fenntartásában működő Kétegyházi Táncsics Mihály Művelődési Ház (5741 Kétegyháza, Fő tér 4.) közművelődési intézmény
intézményvezetői munkakörének beöltésére.
A foglalkoztatás teljes munkaidőben történik.
A vezetői munkaviszony időtartama: 5 év
A vezetői munkaviszony kezdő időpontja: 2024. május 15.
A vezetői munkaviszony befejező időpontja: 2029. május 14.
Új munkaviszony létesítése 3 hónap próbaidő kikötésével történik.
A munkavégzés helye 5741 Kétegyháza, Fő tér 4.
A vezetői munkaviszony és annak tartalma:
Az intézményvezető a költségvetési szerv vezetőjeként a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben (a továbbiakban: Mt.) foglaltak szerint vezető állású munkavállalónak minősül, így a foglalkoztatási jogviszonya a vezető állású munkavállalóra vonatkozó munkaszerződés megkötésével jön létre.
Az intézményvezető egyszemélyi felelős vezetője az intézménynek, felelőse a feladatellátáshoz biztosított önkormányzati vagyon használatának és megőrzésének. feleadata az intézmény jogszerű szakmai vezetése, a munkáltatói jogok gyakorlása, valamint az intézmény feladatkörébe eső feladatok teljesítése.
A munkakör betöltésének feltételei:
- Az EMMI r. 1. melléklet 9. pontjában meghatározott, elvárt végzettségnek, szakmai gyakorlatnak és szakmai tevékenységnek való megfelelés, azaz:
- felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés,
- végzettségének, szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlat,
- kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenység.
- Az EMMI r. 4. § (1) bekezdésében előírt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó 120 órás képzés eredményes elvégzésének okirattal történő igazolása, vagy szándéknyilatkozat annak a vezetői munkaviszony kezdetétől számított két éven belüli elvégzéséről.
- Magyar állampolgárság.
- Büntetlen előélet.
- Az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- intézményvezetői tapasztalat,
- kétegyházi lakhely,
- ECDL bizonyítvány,
- román nyelvtudás,
- hazai és/vagy uniós forrásokból megvalósuló pályázatok lebonyolításában, elszámolásában szerzett tapasztalat.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó szakmai önéletrajzát,
- az intézmény vezetésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési programját.
A pályázathoz csatolni kell:
- Felsőfokú végzettséget, szakirányú szakképzettséget, illetve szakirányú szakképesítést igazoló okiratok másolata, államilag elismert nyelvvizsgát igazoló okiratok másolatai,
- Fényképes szakmai önéletrajz,
- A szakmai gyakorlat meglétét igazoló dokumentum másolata,
- Az intézmény vezetésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési programot (vezetési program),
- Az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó képzés elvégzését igazoló tanúsítvány másolatát, vagy az annak elvégzéséről szóló szándéknyilatkozatot,
- 90 napnál nem régebbi büntetlen előéletet, valamint annak tényét igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány, hogy a pályázó nem áll a tevékenység folytatását vagy a munkaköre részét képező foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárással összefüggésben személyes adatainak kezeléséhez hozzájárul és a benyújtott dokumentumok hitelesek,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó megbízása esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,
- Nyilatkozat arról, hogy pályázatának nyilvános ülésen történő elbírálásához hozzájárul-e, vagy kéri zárt ülés tartását,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul, hogy a jogszabályban meghatározott véleményezők a pályázati anyaga tartalmát megismerhetik.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 12-én 12 óráig.
A pályázat benyújtásának módja:
- postai úton Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata címére (5741 Kétegyháza, Fő tér 9.). A borítékra rá kell írni ?művelődési ház intézményvezetői pályázat?.
- elektronikus úton hivatali kapun, Hivatali kapu: KETEGYONK, KRID: 152242973, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre.
- személyesen Dr. Rákócziné Tripon Emese (5741 Kétegyháza, Fő tér 9.) polgármester részére.
Érdeklődni Dr. Rákócziné Tripon Emese (5741 Kétegyháza, Fő tér 9. Tel: (66) 250-122) polgármesternél lehet.
A pályázat elbírálásának módja:
A benyújtott pályázatokról Kétegyháza Nagyközség Képviselő-testülete, mint a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt a 2024. áprilisi ülésén a bizottsági véleményezést követően. A pályázók meghallgatása ? mint szakértelemmel rendelkező bizottság ? az Oktatási, Kulturális és Egészségügyi Bizottság előtt történik.