
A regisztrációban segítséget nyújtunk az időseknek, akiknek nincs internet, illetve számítógép elérhetőségük. A Polgármesteri Hivatal portáján, ügyfélfogadási időben lehet segítséget kérni a regisztrációhoz.
Regisztráció menete:
- a ledcsere.hu oldalon a „Jelentkezés”-re kell kattintani
- annak kell regisztrálnia, akinek a nevére szól a villanyszámla
- meg kell adni a személyes adatokat
- ezt követően helyiségenként meg kell adni az izzók számát, azok milyen foglalatúak, hány W-osak és kb napi hány órát használjuk
- ezt követően fel kell csatolni a személyi igazolvány és lakcímkártya mindkét oldalát tartalmazó dokumentumot, valamint a névre szóló, legutolsó elszámoló villanyszámlát
- további személyes adatok megadását követően a villanyszámla alapján szükséges néhány adat megadása (elszámolási időszak, összes becsült fogyasztás, éves becsült fogyasztás), valamint lakcím és felhasználási hely címe, amelynek meg kell egyeznie
- végül az adatok ellenőrzését követően szükséges nyilatkozni és a regisztrációt véglegesíteni
- a rendszer automatikusan számolja, hogy az adott háztartás hány ingyenes LED-re jogosult
- FONTOS! A regisztráció utolsó oldalán átvételi helyként Kétegyházát kell megjelölni.
- Ezt követően ellenőrzik a regisztrációt, amely eltart néhány munkanapba és a regisztrációt követő hetekben a jelentkezők visszaigazoló e-mailt kapnak.
- FONTOS! A regisztráció akkor lesz végleges, ha a visszaigazoló e-mailben található linkkel jelentkezési szándékát a regisztráló megerősíti.