DAREH ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk.
(Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/
Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során ? az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel ? az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
- Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
- Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.
ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE
– Kétegyháza-
– hulladékszállítás ?
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5741 Kétegyháza, Fő tér 9.
Polgármesteri Hivatal épületében
Ügyfélfogadási idő:
|
2020. június |
Nap megnevezése |
Időpont |
|
11., 25. |
Csütörtök |
12:30-13:30h |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@grnkft.hu
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási
Nonprofit Zrt.


